Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 11:51:04 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2511301/01740 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, 28 
Rapla-Märjamaa tee L9 // 28 Rapla-Märjamaa tee L11 // Kuusiku-Nõmme küla, 28 
Rapla-Märjamaa tee // Tuti küla, 28 Rapla-Märjamaa tee // 28 Rapla-Märjamaa 
tee L10 // 28 Rapla-Märjamaa tee L12 // Rapla-Pärnu raudtee 130 
(Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) esitati ehitisregistri kaudu Rapla maakonnas Rail Balticuga 
seonduvalt ümberehitatud Telia Eesti AS-i sidekanalisatsiooni kasutusteatis 
nr 2511301/01740. Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab TTJA 
kasutusteatise kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27266757>  (menetlus nr: 
474564), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister